Veszprém – Balaton Keresztény Kultúrájáért Alapítvány

ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ 

amelyben tájékoztatjuk Önt, mint honlapunk látogatóját, valamint programjaink, eseményeink résztvevőjét alapítványunk adatkezelési és adatvédelmi szabályairól. 

  1. Milyen alapelveket követünk adatkezelésünk során?

Alapítványunk az adatkezelése során az alábbi alapelveket követi: 

  1. a személyes adatokat jogszerűen és tisztességesen, valamint az Ön számára átláthatóan kezeljük.
  2. a személyes adatokat csak meghatározott, egyértelmű és jogszerű célból gyűjtjük és azokat nem kezeljük a célokkal össze nem egyeztethető módon.
  3. az általunk gyűjtött és kezelt személyes adatok az adatkezelés céljai szempontjából megfelelőek és relevánsak, valamint csak a szükségesre korlátozódnak.
  4. alapítványunk minden észszerű intézkedést megtesz annak érdekében, hogy az általunk kezelt adatok pontosak és szükség esetén naprakészek legyenek, a pontatlan személyes adatokat haladéktalanul töröljük vagy helyesbítjük.
  5. a személyes adatokat olyan formában tároljuk, hogy Ön csak a személyes adatok kezelése céljainak eléréséhez szükséges ideig legyen azonosítható.
  6. megfelelő technikai és szervezési intézkedések alkalmazásával biztosítjuk a személyes adatok megfelelő biztonságát az adatok jogosulatlan vagy jogellenes kezelésével, véletlen elvesztésével, megsemmisítésével vagy károsodásával szemben.

 

Alapítványunk az Ön személyes adatait    

  1. az Ön előzetes tájékoztatáson alapuló és önkéntes hozzájárulása alapján és csakis a szükséges mértékben és minden esetben célhoz kötötten kezeli, azaz gyűjtjük, rögzítjük, rendszerezzük, tároljuk és felhasználjuk.
  2. alkalmanként az Ön adatainak kezelése jogszabályi előírásokon alapul és kötelező jellegű.
  3. illetve bizonyos esetekben az Ön személyes adatainak kezeléséhez alapítványunknak, vagy pedig harmadik személynek fűződik jogos érdeke, például honlapunk működtetése, fejlesztése és biztonsága.

 

 

  1. Kik vagyunk?

Az alapítványunk székhelye:                

8200 Veszprém, Viola utca 2.

Az alapítványunk telephelye:    

–            

Az alapítványunk honlapja: 

https://vbkkalapitvany.hu/

Kapcsolattartás 

Postacímünk:                

8200 Veszprém, Viola utca 2.

Telefonszámunk:          

+36 30 906 9823, +36 70 385 4769

E-mail címünk:              

kapcsolat.vbkk@gmail.com

Adószámunk:                

19342162-1-19

Nyilvántartási számunk:  

 

 

19-01-0001900

 

 

Alapítványunk a GDPR 37. cikke alapján nem köteles adatvédelmi tisztviselő kinevezésére.

Tárhely szolgáltató

Hozzáférés az alapítvány weboldalának teljes tartalmához és a levelezőrendszerhez. Tárhely szolgáltató feladata a személyes adatok tárolása, segítségnyújtás.

Az adatfeldolgozó megnevezése: DotRoll Kft.

Az adatfeldolgozó székhelye: 1148 Budapest, Fogarasi út 3-5.

Az adatfeldolgozó telefonszáma: +36 1 432 3232

Az adatfeldolgozó e-mail címe: support@dotroll.com  

Számlázó program: Billingo

Az adatfeldolgozó megnevezése: Billingo Technologies Zrt.

Az adatfeldolgozó székhelye: 1133 Budapest, Árbóc utca 6. I. emelet

Az adatfeldolgozó telefonszáma: +36 1 500 9491


Könyvelés

Az adatfeldolgozó megnevezése: Bocskay és Társa Bt.

Az adatfeldolgozó székhelye: 8200 Veszprém, Jutasi út 91.
fszt. 3.

Az adatfeldolgozó telefonszáma: +36 30 959 4326

Fizetési szolgáltatás

Az adatfeldolgozó megnevezése: OTP Mobil Szolgáltató Kft.

Az adatfeldolgozó székhelye: 1138 Budapest, Váci út 135-139.
B. ép. 5. em.

Az adatfeldolgozó telefonszáma: +36 1/20/30/70 366 6611

Az adatfeldolgozó e-mail címe, honlapja: ugyfelszolgalat@simple.hu,  www.simplepay.hu


Jegyétékesítési szolgáltatás

Az adatfeldolgozó megnevezése: Cooltix Kft.

Az adatfeldolgozó székhelye: 1084 Budapest, József utca
3. 3/27.

Az adatfeldolgozó e-mail címe, honlapja: ticket@cooltix.hu, www.cooltix.hu

  

Amennyiben az adatfeldolgozóink körét módosítjuk, a változásokat átvezetjük jelen tájékoztatónkban.  

Az adatkezeléssel kapcsolatos kérdéseivel Ön a fenti e-mail, illetve postacímen kérhet további tájékoztatást, válaszunkat késedelem nélkül, legfeljebb azonban 1 hónapon belül megküldjük Önnek az Ön által megadott elérhetőségre.   


  1. Mik azok a sütik és hogyan kezeljük őket?

A sütik (cookie-k) olyan kisméretű adatfájlok (továbbiakban: sütik), amelyek a weboldalon keresztül a weboldal használatával kerülnek az Ön számítógépére úgy, hogy azokat az Ön internetes böngészője menti le és tárolja el. A leggyakrabban használt internetes böngészők (Chrome, Firefox, stb.) többsége alapbeállításként elfogadja és engedélyezi a sütik letöltését és használatát, az viszont már Öntől függ, hogy a böngésző beállításainak módosításával ezeket visszautasítja vagy letiltja, illetve Ön a már a számítógépen lévő eltárolt sütiket is tudja törölni.  A sütik használatáról az egyes böngészők „súgó” menüpontja nyújt bővebb tájékoztatást.  

A hozzájárulást igénylő sütikről – amennyiben az adatkezelés már az oldal felkeresésével megkezdődik – alapítványunk az első látogatás megkezdésekor tájékoztatja Önt és kérjük az Ön hozzájárulását.  

Alapítványunk nem alkalmaz és nem is engedélyez olyan sütiket, amelyek segítségével harmadik személyek az Ön hozzájárulása nélkül adatot gyűjthetnek. 

A sütik elfogadása nem kötelező, alapítványunk azonban nem vállal azért felelősséget, ha sütik engedélyezése hiányában a weblapunk esetleg nem az elvárt módon működik.  

  1. Mit kell tudni még a honlapunkkal kapcsolatos adatkezelésünkről?

  

A személyes adatokat Ön önkéntesen bocsátja rendelkezésünkre az alapítványunkkal való kapcsolattartása során, éppen ezért kérjük, hogy adatai közlésekor fokozatosan ügyeljen azok valódiságára, helyességére és pontosságára, mert ezekért Ön felelős. A helytelen, pontatlan vagy hiányos adat akadálya lehet a szolgáltatásaink igénybevételének. 

Amennyiben Ön nem a saját, hanem más személy személyes adatait adja meg, úgy vélelmezzük, hogy Ön az ehhez szükséges felhatalmazással rendelkezik.  

Ön az adatkezeléshez adott hozzájárulását bármikor ingyenesen visszavonhatja 

  • a regisztráció törlésével,
  • az adatkezeléshez hozzájárulás visszavonásával,
  • illetve a regisztráció során feltétlen kitöltendő bármely adat kezeléséhez vagy felhasználásához való hozzájárulás visszavonásával vagy zárolásának kérésével.

A hozzájárulás visszavonásának regisztrálását – technikai okokból – 30 napos határidővel vállaljuk, azonban felhívjuk a figyelmét arra, hogy jogi kötelezettségünk teljesítése vagy jogos érdekeink érvényesítése céljából bizonyos adatokat a hozzájárulás visszavonása után is kezelhetünk. 

Megtévesztő személyes adat használata esetén, illetve ha valamelyik látogatónk bűncselekményt követ el vagy alapítványunk rendszerét támadja, az adott látogató regisztrációjának megszüntetésével egyidejűleg adatait haladéktalanul töröljük, illetve – szükség esetén – megőrizzük azokat a polgári jogi felelősség megállapításának vagy büntető eljárás lefolytatásának időtartama alatt. 

  1. Mit kell tudni direkt marketing és hírlevél célú adatkezelésünkről?

Ön a regisztráció, szolgáltatás igénybevétele során tett nyilatkozatával vagy később, hírlevél és/vagy direkt marketing regisztráció felületén tárolt személyes adatainak módosításával (azaz hozzájárulási szándéka egyértelmű kinyilvánításával) hozzájárulását adhatja ahhoz, hogy az Ön személyes adatait marketing célokra is felhasználhassuk. Ebben az esetben – a hozzájárulás visszavonásáig – az Ön adatait direkt marketing és/vagy hírlevél küldés céljából is kezeljük és az Ön részére tájékoztatókat küldünk és/vagy hírlevelet továbbítunk (Grtv. 6. §). Ezt a hozzájárulást Ön bármikor visszavonhatja.

  1. Egyéb adatkezelési kérdések  

Az Ön adatait csak jogszabályban meghatározott keretek között továbbíthatjuk, adatfeldolgozóink esetében pedig szerződéses feltételek kikötésével biztosítjuk, hogy ne használhassák az Ön hozzájárulásával ellentétes célokra az Ön személyes adatait. További információ a 2. pontban található.  

Társaságunk külföldre nem továbbít adatokat.  

A bíróság, az ügyészség és más hatóságok (pl. rendőrség, adóhivatal, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság) tájékoztatás adása, adatok közlése vagy iratok rendelkezésre bocsátása miatt megkereshetik alapítványunkat. Ezekben az esetekben adatszolgáltatási kötelezettségünket teljesítenünk kell, de csak a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges mértékben. 

Alapítványunk adatkezelésében és/vagy adatfeldolgozásában részt vevő közreműködői és munkavállalói előre meghatározott mértékben – titoktartási kötelezettség terhe mellett – jogosultak az Ön személyes adatait megismerni. 

Az Ön személyes adatait megfelelő technikai és egyéb intézkedésekkel védjük, valamint biztosítjuk az adatok biztonságát, rendelkezésre állását, továbbá óvjuk azokat a jogosulatlan hozzáféréstől, megváltoztatástól, sérülésektől illetve nyilvánosságra hozataltól és bármilyen egyéb jogosulatlan felhasználástól. 

  1. Melyek az Ön jogai és jogorvoslati lehetőségei?

Ön az adatkezelésről  

  • tájékoztatást kérhet,
  • kérheti az általunk kezelt személyes adatainak helyesbítését, módosítását, kiegészítését,
  • tiltakozhat az adatkezelés ellen és kérheti adatai törlését, valamint zárolását (a kötelező adatkezelés kivételével),
  • bíróság előtt jogorvoslattal élhet,
  • a felügyelő hatóságnál panaszt tehet, illetve eljárást kezdeményezhet (https://naih.hu/panaszuegyintezes-rendje.html).

Felügyelő Hatóság: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság 

  • Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.
  • Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
  • Telefon: +36 (1) 391-1400
  • Fax: +36 (1) 391-1410
  • E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu Honlap: https://naih.hu/

Az Ön kérelmére tájékoztatást adunk az Ön általunk kezelt, illetve az általunk – vagy a megbízott adatfeldolgozónk által – feldolgozott  

  • adatairól,
  • azok forrásáról,
  • az adatkezelés céljáról és jogalapjáról,
  • időtartamáról, ha pedig ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjairól,
  • az adatfeldolgozóink nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységükről,
  • adatvédelmi incidensek körülményeiről, hatásairól és az elhárításukra valamint megelőzésükre tett intézkedéseinkről,
  • az Ön személyes adatainak továbbítása esetén az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.

A kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, 10 napon belül (legfeljebb azonban 1 hónapon belül) adjuk meg tájékoztatásunkat. A tájékoztatást csak törvényben foglalt esetekben tagadhatjuk meg jogszabályi hely megjelölésével, valamint a bírósági jogorvoslat, illetve a Hatósághoz fordulás lehetőségéről tájékoztatással. 

Alapítványunk a személyes adatok helyesbítésről, zárolásról, megjelölésről és törlésről Önt, továbbá mindazokat értesíti, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbította, kivéve akkor, ha az értesítés elmaradása az Ön jogos érdekét nem sérti. 

Amennyiben az Ön helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesítjük, a kérelem kézhezvételét követő 10 napon belül (legfeljebb azonban 1 hónapon belül) írásban vagy – az Ön hozzájárulásával – elektronikus úton közöljünk elutasításunk indokait és tájékoztatjuk Önt a bírósági jogorvoslat, továbbá a Hatósághoz fordulás lehetőségéről. 

Amennyiben Ön tiltakozik a személyes adatai kezelése ellen, a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, 10 napon belül (legfeljebb azonban 1 hónapon belül) megvizsgáljuk és a döntésünkről Önt írásban tájékoztatjuk. Amennyiben úgy döntöttünk, hogy az Ön tiltakozása megalapozott, abban az esetben az adatkezelést – beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is – megszüntetjük és az adatokat zároljuk, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesítjük mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbítottuk, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében. 

Abban az esetben megtagadjuk a kérés teljesítését, ha bizonyítjuk, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az Ön érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak. Amennyiben Ön a döntésünkkel nem ért egyet, illetve ha elmulasztjuk a határidőt, a döntés közlésétől, illetve a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül Ön bírósághoz fordulhat. 

Az adatvédelmi perek elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik, a per – az érintett választása szerint – az érintett lakhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható. Külföldi állampolgár a lakóhelye szerint illetékes felügyeleti hatósághoz is fordulhat panasszal. 

Kérjük Önt, hogy mielőtt a felügyeleti hatósághoz vagy bírósághoz fordulna panaszával – egyeztetés és a felmerült probléma minél gyorsabb megoldása érdekében – keresse meg Alapítványunkat.  

  1. Melyek a főbb irányadó jogszabályok tevékenységünkre?
  • a természetes személyeknek a személyes adatok kezeléséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR)
  • az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII.

törvény – (Info tv.) 

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.)
  • az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény – (Eker tv.)
  • az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény – (Ehtv)
  • a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fogyv tv.)
  • a panaszokról és a közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CLXV. törvény. (Pktv.)
  • a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008.

évi XLVIII. törvény (Grtv.) 

  1. Adatkezelési tájékoztató módosítása

Alapítványunk fenntartja magának a jogot jelen Adatkezelési tájékoztató módosítására, amelyről az érintetteket megfelelő módon tájékoztatja. Az adatkezeléssel kapcsolatos információk közzététele az adatvédelmi tájékoztatóban megjelölt weboldalon történik. 

Veszprém, 2024. március 1. (módosítás)